Obserwatorzy

środa, 30 października 2013

Garnier- Czysta skóra- Moje wrażenia :)

Hej Kochani :* Dziś przychodzę z małą opinią na temat toniku z Garniera, co do którego mam nieciekawe odczucia.

Co Producent pisze o tym produkcie? :

        Tonik ściągająco - oczyszczający to idealny produkt dla takiej cery podatnej na niedoskonałości.
Dzięki połączeniu kwasu salicylowego i cynku znanego ze swoich właściwości regulujących produkcję sebum, jego formuła zwęża pory, osusza niedoskonałości i ujednolica cerę, dając efekt oczyszczenia widoczny aż do 4 godzin.


Dla mnie ten tonik strasznie śmierdzi, po przetarciu nim twarzy aż drapie w nos zapach alkoholu, po drugie okropnie podrażnił mi twarz, wszystko mnie po nim piekło;// Nie nadaje się on do użytku codziennego ponieważ w składzie ma alkohol, może trochę i oczyszcza skórę ale jakim kosztem;/ na moje niedoskonałości niestety niewiele pomógł, wypryski po nim wcale nie znikały a dodatkowo po paru godzinach od przemycia nim buzi skóra na czole świeciła mi się jak latarnia ;) Dlatego szczerze nie polecam tego toniku, wolę delikatniejsze i mimo że cena nie jest za wysoka ( zapłaciłam za niego ok 10 zł ) to więcej go nie kupię. Jest to tylko moja opinia u innych może się sprawdza :) Pozdrawiam Was bardzo i napiszcie jakie Wy toniki polecacie? Bo szukam jakiegos fajnego dla cery mieszanej, Buźka :))

1 komentarz:

  1. Nie używam toników. Moim trio do pielęgnacji twarzy jest; krem masło kakaowe ziaja, płyn micelarny z biedronki i żel micelarny do mycia twarzy, również z biedronki :) + oczywiście peelingi, maseczki, ale te non stop się zmieniają ;p
    jeśli masz chęć, to o moim trio poczytasz tu ; http://bubusiowa-kosmetyczka.blogspot.com/2013/09/codzienna-pielegnacja-twarzy-czyli-moi.html

    OdpowiedzUsuń