Obserwatorzy

czwartek, 17 października 2013

Pomadki Golden Rose nr 126 i 129



HEJ ! Dziś tak na szybkiego postanowiłam przedstawić dwie pomadki Golden Rose. Są to odcień 126 i 129 (126 jest moim ulubionym : ) ogólnie lubię te pomadki za ładne kolorki- 126 jest to taki niepowtarzalny brzoskwiniowy odcień, natomiast 129 to typowy nudziak. Nie są one brokatowe choć na zdjęciach mogą troszkę tak wyglądać. Jak dla mnie są one dość matowe i niestety podkreślają suche skórki, co na pewno jest ich minusem. Minusem jest też dla mnie ich zapach, nie jest on jakiś bardzo męczący, ale mógłby być delikatniejszy. Co do trwałości to też według mnie mogła by być lepsza, ale za takie pieniążki nie można mieć wszystkiego ; ) Cena jest fajna bo ok 8,50. Swoje pomadki kupiłam w sklepie internetowym Golden Rose, ponieważ w mojej okolicy nie są one dostępne : ( , a szkoda, ponieważ ogólnie bardzo je lubię i są one dla mnie zdecydowanie na plus !! : )
 126


129



A tak pomadki wyglądają na dłoni

2 komentarze:

  1. bardzo podoba mi się ta ciemniejsza , mmm cudo!
    a co do Synergena, to jak u mnie spisuje się super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że w moim mieście kosmetyki tej firmy są słabo dostępne. Ostatnio też oglądałam posta o tych pomadkach i bardzo bym chciała przetestować :))

    OdpowiedzUsuń